Dos generaciones de restauradores han conseguido mantener un ambiente familiar y cercano en los comedores del Triton a lo largo de casi 40 años, preservando la tradición familiar y casera de la cocina de mercado.
El restaurante ofrece una amplia gama de platos. Por la mañana se sirve un desayuno de tenedor típico de la zona, es decir, usted puede desayunar mejilla de cerdo a la brasa, calamares a la plancha, pescado frito, embutidos de la tierra, entre otros platos del día, todo acompañado de pan con tomate, una ensalada de cebolla de Figueres y un buen vaso de vino.
Al mediodía, de lunes a viernes laborables, disponemos de un menú muy elaborado, pero siempre sin perder el toque de la cocina casera del Empordà: un menú donde todo el mundo es bienvenido, tanto el que está de vacaciones, como aquel que, simplemente está cansado de trabajar y necesita un momento de relax. Todos encuentran buena cocina, ambiente agradable y un precio económico.
Y en todo momento puede disfrutar de nuestra carta con mariscos y pescados a la brasa, llevados a diario desde las lonjas de Palamós y Roses. Sí, sí, todo está cocinado en una plancha para los chefs: Eduard Cateura y Marc Girona. Un buen pescado fresco, un poco de aceite de oliva virgen y a disfrutar del paladar.
DISPONEMOS DE SALA PRIVADA PARA GRUPOS DE HASTA 25 PERSONAS.
Estamos en:
Dos generacions de restauradors han aconseguit mantenir un ambient familiar i proper en els menjadors del Triton al llarg de quasi 40 anys, preservant la tradició familiar i casolana de la cuina de mercat.
El restaurant ofereix una amplia gama de plats. Al matí es serveix un esmorzar de forquilla típic de la zona, és a dir, vostè pot esmorzar galta de porc a la brasa, calamars a la planxa, peix fregit, embotits de la terra, entre altres plats del dia, tot acompanyat de pa amb tomàquet, una amanida de ceba de Figueres i un bon got de vi.
Al migdia, de dilluns a divendres laborables, disposem d’un menú molt elaborat, pero sempre sense perdre el toc de la cuina casolana de l’empordà: un menú on tothom és benvingut, tant el que està de vacances, com aquell que, simplement està cansat de treballar i necessita un moment de relax. Tots hi troben bona cuina, ambient agradable i un preu econòmic.
I en tot moment pot gaudir de la nostra carta amb mariscos i peixos a la brasa, portats a diari des de les llotges de Palamós i Roses. Sí, sí, tot està cuinat en una planxa per els xefs: l’Eduard Cateura i en Marc Girona. Un bon peix fresc, una mica d’oli d’oliva verge i a gaudir del paladar.
Sala privada per grups fins a 25 persones
C-31, s/n 17257 Gualta, Girona